yes

mycket i skolan = lite tid för bloggen, sorry för det men skolan är no. 1! Har haft slitiga lektioner idag, samhäll, psykologi osv. Dagen höjdpunkt var ju skolfotograferingen och jag ser ut som ett jävla offer! jippie.... not

Idag har jag dessutom värsta huvudverken, det blir så när hösten kommer - det är helt hemskt! Men något bra med hösten är i alla fall att jag kommer in i min läsperiod igen, ja, jag börjar läsa böcker! Bok på bok på bok. Yes en liten hemlighet helt enkelt! Jag älskar att läsa hihi

tänkte köra dagens hiss & diss så här kommer det!


# går till mina lärare, för att dom trots allt är sjukt störtsköna! Dom är ju inte speciellt gammla heller, de flesta är väl runt 25 års åldern och den älsta max 32 skulle jag tro! Jävligt goa i alla fall och speciellt på eftermiddagen när dom är lite trötta i skallen och skrattar mycket och bjuder på kaffe (y)



# regn, jag hatar det så förbannat mycket - jag hatar hösten för allt jävla regn och att det blåser så jävla inte najs för mitt hår haha. Sen bor man ju rätt nära och pluggar i sveriges regnigaste stad Borås, vulken jävla skit, right?



_____

förövrigt så saknar jag Love helt jävla dödligt mycket, skulle fan betala vad som helt för att få kyssa honom och somna i hans armar, det är helt obetalbart! Det är 29 dagar sedan vi sågs och kommer dröjja ett jävla tag till eftersom det krånglar med studielånet för honom och mina pengar räcker inte så det är antagligen 26 dagar kvar tills jag får pussa på världens finaste. Tänk posetivt, halva tiden har gått (men det känns fan som en evighet)




mr.s - jag hatar dej för att du får mej att längta och fantisera



ppe:*

Meddelanden

Säg vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0