WildistheWind

Henne kan ni ju inte ha missat! Världens sötaste brud, helt seriöst! Hon råkar ju också vara min bästavän hihi! Men jag måste i alla fall lägga upp ett videoinlägg som hon har gjort, bara för att hon är så jävla glad och jag blir glad av att se på henne! Gött att vi ska ses i morgon i alla fall <3



Och ja, det är sant det hon säger! vi ska inom en snar framtid göra ett videoinlägg tillsammans! Kan inte bli tuffare än så, eller hur? Och vet ni vad det härligaste med henne är? jo,att hon är sej själv rakt igenom! Att kolla på henne i videobloggen är precis som att träffa henne i verkligeheten! ni hittar hennes blogg här!'


nu kommer hon antagligen hata mej :O (hon är en hatisk liten person! mohahaha (6)  )





jag älskar dej nathalie <3

Meddelanden

Säg vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0