Sitter i ...

Sitter i skolan och har rent utsagt skittråkigt. Min klass har idrott men eftersom jag ska till läkaren så kan jag ju inte vara med, så nu sitter jag och väntar på bussen som går om .. 48 minuter från resecentrum. Sjukt tråkigt.. Men jag borde i alla fall plugga engelska eftersom det ska in i morgon och jag har inte ens börjat!

ingen som råkar ha ca en halv A4 dataskrivet om William Shakespear, Charlse Dickens och *tjejnamn* Austen? på engelska då så klart haha xD

nej, jag får ta det när jag kommer hem från doktorn!

nu, en his&diss!


#1 Ensam hemma!
jag kan bestämma själv var jag vill äta. Har dock inte bestämt vad det blir idag än, men kanske en god pizza? haha lyxa!

#2 Vänner
Vad skulle man göra åt dem, känn er hedrade mina vänner ni är hissade till tusen!

#3 Socialt folk
Okända människor som inte är blyga! TOPPEN TOPPEN!


#1 Fattig
Yes sir, I'm! Så det blir väl att övertrassera kortet .. igen.

#2 Kattmat
Ja, alltså skolmaten smakar kattmat! :(

#3 Slut på cigg
Yes sir, rökte min sista innan - fick iofs en ny av sötarikard! Men ja, vet inte hur detta kommer gå! Får snåla gärnet! :O


Meddelanden

Säg vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0