photograph



# Att jag är fotograf?
Nej, jag har ju inte visat mycket av mitt fotointresse här på bloggen, har inte haft något direkt sug faktiskt. Men jag äger i alla fall en Nikon D60 som jag älskar och den betyder mycket för mej. Jag hoppas att jag ska kunna komma igång med mitt fotograferande betydligt mer nu framöver och jag kommer självklart visa mina bilder för er här i bloggen! Jag kommer dessutom börja skriva mitt namn på dem så att ingen annan kan påstå sej tagit bilderna. Vill ni använda mina bilder till något är ni självklart välkommna att fråga!

vad jag gillar att fotografera?
jag älskar detaljer, naket och förbjudet. Udda grejjer helt enkelt. Det finns så många "vanliga bilder" idag så ja, det är inte det roligaste. Naturbilder är inte riktigt min grej, visst kan det bli as snygga bilder och det kan vara kul men ändå inget jag vill hålla på med! jag är en studiomänniska, jag älskar an enfärgad bakgrund så allt fokus hamnar på det jag vill fokusera på! Jag vill även fotografera människor fortsättningsvis!



här är en bild jag tog idag, jävligt typisk mej faktiskt. lämna gärna en kommentar

Meddelanden
Postat av: timna

fett snygg bild ju!

2009-09-14 @ 20:16:18
Din Blogg http://timnaao.blogg.se/
Postat av: Adde

Tja Shit vad nice blogg du har. Du är en riktigt duktig tjej på att blogga. Å du e riktigt snygg. Dej skulle man vilja lära känna. Ha det så bra söt

2009-09-14 @ 20:34:27
Postat av: hetralix

älskar bilden =)

2009-09-14 @ 20:39:37
Postat av: Woho

Den är väldigt fiin på nått sätt :P Vill gärna se mer av dina foton, för dom är väldigt intressanta :P

2009-09-14 @ 20:50:26
Postat av: Zara Fredriksson

riktigt fin bild!

2009-09-15 @ 12:41:06
Din Blogg http://zarafredriksson.blogg.se/

Säg vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0