ung vänster

Ja, alla ni kanske inte visste att jag är vänsterpartist? Men det är jag i alla fall - inte speciellt aktiv nu längre men känns gött att vara här igen - i spöklokalen!
har inget vettigt att skiva så ja, slutar väl här! Min sämsta bloggdag förövrigt! men jag hoppas ni överlever ;P

Meddelanden
Postat av: Markus Solberg

överlever? :O HUR SKA VI KUNNA LEVA UTAN DEJ? :O:O:O <3

2009-09-17 @ 20:12:06
Postat av: Anonym

kommunist

2009-09-21 @ 16:45:03
Postat av: James

Din blogg gör mig glad i hjärtat <3 så jävla najs att se en skön rock brud blogga istället för de jävla fjortis bloggsen runt om i Sverige.

2009-09-21 @ 17:03:36
Postat av: haha

hahah fan va pinsamt att vara kommunist. det finns nog inte mer korkade människor än kommunister. liksom säg 1 enda grej dom har lyckats med i världen förutom att mörda flera hundra miljoner människor? eller det kanske du tycker är något bra?

2009-09-21 @ 17:23:09

Säg vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0