tänkte svara på några av era kommetarer


# jag vill bara tacka för kommentaren, värmer självklart att läsa! Och sen vill jag passa på att tillägga att jag inte vill förändra mina bröst för att någon annan ska gilla dom utan för att jag ska triva med dom själv. Jag skulle aldrig vilja operera mina bröst för någon annans skull utan det är för min egna! Tack för kommentaren Kalle!


# min pojkvän känner dom också, eller i alla fall Swan och jag hoppas jag får träffa dom någon dag för som sagt är ju Swan min stora förälskelse! ;D


Nej, jag känner honom inte! Men han är en riktigt pudding och jag rådiggar hans röst, hoppas verkligen det går skitbra för honom i Idol 2009!


# haha, nu gjorde du bort dej! För det första är inte Vänsterpartiet kommunister, de var en gång i tiden men de är inte längre. Och kommunsim är dock något jävligt bra, om de hade fungerat i praktiken - vilket det inte gör (SOVJET- exemplariskt exempel) men i teorin är det en jävligt bra lösning. Men du kanske inte skall öppna din stora käft när du inte vet vad du babblar om, inte så jävla smart att ge sej på en politiskt kunnig och aktiv person om du inte har någon inforamtion om vad fan du snackar om?


# Jag var i Sollefteå med min pojkvän, Love! Så ja, jag känner honom eftersom han är min pojkvän - sjukt logiskt haha!




ja, hoppas det var trevlig läsning! Jag tycker om er som kommenterar -v-!

Meddelanden
Postat av: MenJagVetInte - Lite snyggare, lite bättre.

Härligt, du är nog den första jag hört på ett x antal år (om man tar bort mina päron då..) som säger något bra om kommunism!

2009-10-24 @ 18:13:34
Din Blogg http://menjagvetinte.blogg.se/

Säg vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0