sorry

Sjukt dåligt av mej att inte uppdatera förän nu men jag försov mej i morse så hann inte skriva något då, prioriterar faktiskt skolan framför bloggen som ni kankse förstår? Haha Ja, sen strulade den trådlösa internetuppkopplingen på skolan. Uppdaterar ju alltid från min laptop i skolan men kunde inte koppla upp mej pp nätverket sen finns det inte så mycket att skriva i skolan mer än att det är jobbigt och dåligt väder.

Men nu är jag hemma och kan uppdatera hela helgen, om inget har tänkt att krångla! Funderar på att köra en frågestund men vi får se, men ni kan ju börja fundera ut frågor eftersom den lär ju komma rätt snart och självklart är det okej att vara anonym!

Förövrigt kan jag tillägga att Sebasian mår bra, hjärnskakning iofs men han var i skolan idag så han fick en "måbra kram" av mej!


en väldigt betydelsefull sak i min vardag, dator! <3


PUSS

Meddelanden
Postat av: Erik

Hur ofta onanerar du :)

2009-09-05 @ 22:03:01

Säg vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0