sliten och mätt

yesbox, sitter här och känner mej sliten och jätte mätt! Åt precis, skit god mat! Lövbiff med dillsmör, pommer och beanese(?) sås. MUMS! Men min mage känns sjukt bubblig idag och som den snackar. Känns som en hel revolution där inne!

Nu måste jag i alla fall börja på mitt svenskaarbete, har förvörigt bytt ämne från KISS till bröstförstorning eftersom det inte fanns några grundliga källor utom wikipedia vilket vi inte får använda. Men det löser sej nog med detta! Men det är endå ett helt A4-blad vi ska skriva.

Och nu är i alla fall tid till ungdomsmottagningen och tid till vårdcentralen beställd, så nästa vecka blir det lite frånvaro från skolan. Jobbigt när man bor en bit bort lixom!


Nu blir det en rätt gammal lå, ja dom andra har la inte varit så jätte nya iofs? Lyssnar ju inte så överdrivet mycket på mordern musik men i alla fall, jag tror många kommer känna igen låten och jag rådiggade den när jag var typ .. 11 - 12? Jag vet inte hur gammal jag kan ha varit när den kom men hur som helst!



PUSSpåer:*

Meddelanden

Säg vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0