Skenemarten

ja, jag har fortfarande inte fått tag på någon av filmerna på mej och nathalie när vi dansar på skenemarten men jag filmade ju själv. Så här har ni en provsmak av vad vi bjöd på! Detta är dock innan folksamligen uppstod bakom nathalie men ni ser ju att det är lite folk som stannar i alla fall!

Och detta är inte seriöst, man måste kunna bjuda på sej själv!



nathalie, don't kill me!

Meddelanden
Postat av: Kelizzro

Skön video!

Såg er på skenemarten ni har verkligen en cool stil! Har haft sånn stil innan & ni får mig att vilja ha den tillbaka! Så kanske ska bleka håret, tuppera det & vara den rocker jag egentligen är.

XOXO Kelizzro

2009-09-15 @ 19:19:28

Säg vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0