sen update

Kunde inte uppdatera hemma i morse för internetuppkopplingen krånglade men det kommer nu istället, förövrigt vilkl jag tillägga att västtrafik suger apballe - kom försent på grund av inkompetenta busschafförer som själva inte kan tidtabbelerna. Usch och fy för västtrafik.

Dagens klädsel är i alla fall följande:

korta shorst, som jag fått av någon bekant till mamma(?)
Randiga knästrumpor, svartvita som jag fått av jennie!

Långärmad svart tröjja med jävligt snygg urringning som jag köpt av nathalie för två hårsprayer.
ja, jag har väldigt snälla vänner!

Så dagens outfit har varit näst intill gratis, måste säga att jag faktiskt inte skäms för att jag ärver kläder/använder begagnade plagg- för jag har ingen bra ekonomi och jag tycker kläderna är snygga. Man måste inte skryta om att man köpot dyra kläder, man är inte en bättre människa för det!


Meddelanden
Postat av: Nea

dina knästrumpor var jätte söta tycker jag! :D

synd bara att jag inte har några fina ben så man kan använda sånna själv ><'

2009-09-02 @ 18:06:52
Postat av: Åsa, HUNDraelvan

Man är väl snarast dum om man lägger massa stålar på nya kläder som "alla" har istället för att hitta nåt begagnat som man kanske är lite mer ensam om..?



Förresten innehåller nya kläder formalin och färger som är direkt hälsovådliga innan plaggen tvättats ett par gånger.



Så tummen upp för ett vettigt och miljövänligt tänkande!

2009-09-02 @ 19:37:12
Din Blogg http://egetbevag.se

Säg vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0