psykologi lektion

Psykologi är så sjukt jävla tråkigt, ni anar inte. Hade det inte gjort någon större skada att´välja bort kursen hade jag lätt gjort det! Fyfan, jag somnar ju fan nästan varje lektion! Och skolan är typ tom för ettorna är lediga idag vilket gör mej ännu segare för då känns det som om alla redan slutat .. :(

Måste plugga idag, så jävla tråkigt! Men jag har ju sagt att jag ska försöka sköta skolan i år så jag får väl börja kämpa nu!

_

sitter och tänker på sommaren, vart tog den vägen? Känns som den flög förbi, helt seriöst. Har knappt några minnen. Rockweekend var i och för sej både det värsta och det bästa på hela sommaren! W.A.S.P var underbara! Fuck trägårn' att dom har 18-års gräns på w.a.sp nu i höst!


Mobilbild från W.A.S.P inte bra alls, men minnet fnns kvar! Blackie <3


jag saknar min babyboy bitch <3

Meddelanden
Postat av: Ida

Kommer bli grymt med W.A.S.P i höst :)

2009-09-15 @ 15:28:03
Din Blogg http://drinkitup.blogg.se/
Postat av: Tinyyyyyyyyy

Du vet väl att w.a.s.p spelar i malmö också?

13 års gräns! :)

2009-09-15 @ 22:35:15

Säg vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0