pling

Lite dålig på att uppdatera idag tycker jag, men jag är lite fantasilös och ganska trött så jag ursäktar mej! Bussarna har krånglat gärnet och jag tror det var i samband med det min kreativitet försvann.

Idag har jag varit i skolan, rätt najs. Nyvald elevrådreseprentant för klassen, mest för att jag vill klaga på den urusla maten! Men ja, innan var det ingen som ville vara men idag kunde fyra av oss tänka oss att ställa upp. Det blev jag och charlie. Egentligen spelar det inte någon roll för min del, bara jag får klaga (6) Men jag hoppar la av om det kräver för mycket.

Nu ska jag slö-kolla vidare på arbetsförmedlingen efter något litet "vid-sidan-om-jobb". Funderar på att söka lite modelljobb med, men jag är nog för kort. But may I give it a try?

Aja, dags att plugga lite också!


Just det! En A-lagare på stadsbussen idag frågade om jag har silikonläppar så tricket i inlägget måste ju fungera haha!


PUSS

Meddelanden
Postat av: VictoriaSiilver

Du är så himla snygg, verkligen!! :)

2009-09-02 @ 20:10:49
Din Blogg http://victoriasiilver.devote.se
Postat av: zam

go for it ^^ the modelling i mean ^^

2009-09-02 @ 22:27:27
Postat av: Annah

Fin blogg du har ;**

diggar dina bilder ;>

2009-09-05 @ 22:06:36
Din Blogg http://annnaaah.blogg.se/

Säg vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0