på trappen

yes, sitter ute på trappen och röker min eftermaten cigg. as najs, eftersom det är fint väder och så! Ensam hemma resten av veckan, känns rätt gött! lite ensamt kanske men får se om jennie sover här i morgon!

Idol i kväll, GBG! Kommer bli as najs eftersom man vet lite folk som sökt så ska se hur det gick haha! Jag älskar idol, speciellt nu i början! fyfan :)




mycket charmerande bild känner jag hahah!

Meddelanden
Postat av: fromtheotherside

du har världens finaste ögon.

världens finaste hår.

underbar personlighet.

jag ska börja kommentera mer, men läser dig blogg regelbundet! :D

den e grym. du så tuff med, gillar verkligen din stil.

och hörde i något av dina videoinlägg att du kanske ska färga det rött. du är så fin i det ljusa, ha kvar det :DDDD!



aja, du rockar iaf och är astuff o snygg :D haha :D

så ja, kram på dig.

2009-09-09 @ 20:06:40
Postat av: hetralix

ensamt bjud dit mig (a) ^^

2009-09-10 @ 00:13:04
Postat av: piter

Den va super fin jag vill ligga merej.

2009-09-14 @ 13:07:59

Säg vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0