orkar inte

Jag är fan sämst, jag orkar ALDRIG plugga! Jag bara skjuter upp det och jag måste visa upp en A4 sida i morgon men jag har skrivit typ.. en femte del kanske? Vad vet jag? haha ja, vi får se hur jag tänker lura mej igenom det här för att jag skriver klart finns antagligen inte på världskartan.. haha fail på mej!

Ska snart ut och träffa Bellen, min granne! En jävligt schysst tjej som jag kännt sen jag var liten, kan prata om allt med henne så det känns bra! :) Kolla hennes blogg här!


#1 Att jag har ciggretter
i och för sej inte så många kvar nu eftersom jag köpte dem i går mej jag klara mej några timmar till i alla fall sen får vi se när jag får tag i någon myndig person villig att köpa ut haha! Har blivit svårare nu det senaste haha! xD

#2 Att jag vaknade i morse
Till och med innan klockan ringde, och det händer inte ofta. Det betyder att min kropp var utsövd och redo att gå upp och blogga och allt som nu mera hör min morgon till!

#3 BLOGGEN!
Otroligt motiverad, tack vare er läsare så klart! Har ju faktiskt nästan alltid över 500 läsare nu mera, är nog uppe i 800 i dag än så länge, kanske nytt besöksrekord i kväll! Tycker det är jätte kul att ni kommenterar! Och vill ni nå mej så kan ni göra det på min mail: [email protected]

#4 min mamma
ja, tro det eller ej men hon har varit jätte gullig hela veckan och så! Och vi har dessutom snackat lite om att jag ska skicka in ansökningar till modellföretag och eftersom jag inte är myndig krävs en målmans tillstånd - och eftersom jag bara har en så var det ju mamma. Trodde inte hon ville att jag skulle hålla på med sånt, är ju faktiskt en ganska tuff industri men hon sa att hon stöttar mej och tror på mej och att hon självklart skulle ge tillåtelse men hon vill bara läsa igenom krav och villkor osv vilket hon självklart får!



#1 Min mage
Jag feting dissar att den är bubblig och pratig, har inte en aning om varför?!?! Vad brukar göra att den blir det? :o

#2 Orolighet
ja, jag är orolig för Sebastian för att han fått åka ambulans idag, och jag vet inte hur han mår eller så. Och det känns jobbigt eftersom jag inte direkt har roliga erfarenheter angående ambulanser, sjukhus och personer jag bryr mej om. Och tråkigt nog känns det som att folk bara måste råka illa ut så fort jag bryr mej om dem på nåot vist! Jag är en jävla olycksfågel eller något! nget speciellt mellan mej och Sebastian, vi är bara vänner - känner inte varandra jätte bra men jag bryr mej ändå om folk som är snälla och trevliga att umgås med. Och detta är en jävlkig go grabb som är lätt att snacka med och trevlig att ha i närheten! a lot of hugs to you Sebastian!



PUSSpåer:*

Meddelanden
Postat av: kåt person

är du i oskuld? :)

2009-09-03 @ 20:42:22
Postat av: Max/Pshycoone

Oroa dig inte för Sibbe, han mår bra. :)

Hjärnskakning igen. :)

Vi vet båda två att det behövs mer än bara sånt för att knäcka oss tre. :D

2009-09-03 @ 21:54:32
Din Blogg http://pshycoone.blogg.se/
Postat av: Jessie

Kan kanske bero på att du är så pass orolig som du säger.. då kan magen också bli orolig.

Men jag tycker att du är fin så som du är=)

2009-09-04 @ 13:57:32
Postat av: Olivia

Gud vilken go blogg du har :D

2009-09-04 @ 14:27:37
Din Blogg http://thesimplegirl.blogg.se/
Postat av: vic

oh ja, d skulle passa dig o modella tycker jag, du blir bra som attans på bild iaf :D

2009-09-05 @ 14:38:45

Säg vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0