omfg

ja, när jag kommit hem från skolan idag så loggar jag in på bilddagboken och upptäcker att jag har 23 nya privata meddelanden och 46 kommenterade bilder haha! jag tänkte typ "aja nu har säkert någon haft skitkul" men så kom det fram att en av mina bilder låg uppe på existenz. se idag haha!
Jag bryr mej faktiskt inte så mycket, kul att någon tyckte bilden var rolig. Och sen har min annons för bloggen visats på expressen idag, as soft. men inte fan visste jag att skiten skulle ge mej en hjärtattack!


seriöst!?!?!?!? tror ni jag dog en smula eller!? oh my fukking god.
hej och hå, jag är snart på toppen!


hahah pusshej!




Meddelanden
Postat av: Carolina

Härligt att det går bra för dig! Kul att ha en rock-tjej på toppen :)

2009-09-21 @ 22:05:15
Din Blogg http://carolinamalmbogg.blogg.se/
Postat av: charoline

jag skulle få en ghjärtattack ifall de hände mig ^^, haha. du ligger på plats 76 på bloggtoppen idag. där jag hittade hit haha. så de e ju kul för dig ^^

2009-09-21 @ 22:44:18
Din Blogg http://charolicious.blogg.se/
Postat av: alicia

är det inte lite tragiskt att behöva lägga upp lättklädda bilder på nätet för att få träffar till sin blogg? :S

2009-09-22 @ 00:15:15
Din Blogg http://alliieee.blogg.se/
Postat av: En vettigare människa...

Alicia: Är det inte lite tragiskt att du över huvud taget bryr dig?



Spanade in din blogg, och visst, du har rätt i det du skriver om homofober etc - jag håller med. Men har du inget att kommentera som tillför nånting till inlägget så kan du väl ge blanka fan i att kommentera istället?



Zandra, jag tror du fattar vem som skriver, haha! Det där med att vara anonym har aldrig varit nån av mina starkare sidor! ;P



<3

2009-09-22 @ 18:40:34
Postat av: Emma L

grattis! skitkul att det går bra för dej för jag diggar verkligen dej å din blogg :D

2009-09-23 @ 17:27:47

Säg vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0