Nyss slutat

Yeah, och det finns ingen buss hem - det suger. Går ingen buss förän 14.40 och då kan jag lika gärna ta tåget som går klockan 15.00 eftersom jag är hemma samma tid. Jag hatar den här dagen för en massa olika anledningar. Här kommer några!

* Det är fult väder - regn.
* Jag glömde mina pengar hemma
* Skolmaten smakade röv så jag är hungrig som fan
* Att det är jätte långt kvart tills jag kan gå hem och äta
* Att jag har massa fet dödtid i skolan
* Att jag måste plugga idag för jag har historia inlämning i morgon
* Att min älskling inte är här, jag är seriöst deprimerad.
* att jag ska till doktorn klockan halv sex. ALLT SUGER!


jag hatar den här dagen, shit. Dåliga tider för mej alltså -  nu fattas det bara att jag blir sjuk, vilket jag säkert blir också eftersom jag känner att min näsa håller på att fyllas igen!

men bara för att jämna ut det hela kan jag ju skriva något som är positivt och det är ..
* Att det bara är 6 dagar kvar till studiebidraget kommer
* Att det bara är 6 dagar kvar tills jag och Love har varit tillsammans i nio månader! - känns underbart!
* Att det blir studion i morgon med Claude, vilket innebär nya bilder - förhoppningsvis helt awesome sådanna.


aja, allt för mej! FUCK YOU!


Meddelanden
Postat av: Sonnyy!!

Fokusera på det positiva!!!!!

2009-09-24 @ 22:29:17

Säg vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0