morgon!

tjena tjena, har varit vaken länge! Vaknade tidigt som fan alltså och nu sitter jag och lyssnar på massa skid row, helt awesome! Funderar dock på att lägga mej och sova lite grann för jag har en hemsk huvudverk och ja, det hade varit gött att sova lite!

har fortfarande inte fått några bilder från igår men jag hoppas det kommer idag! Annars är han långsam! Fotograferningen gick i alla fall bra igår! Hoppas jag blir nöjd! :D men nu ska jag nog sätta på en lugn spellista på spotify och sova en stund! hehe


vill bara tillägga att jag är så jävla pepp på jönköpning 17 oktober! Kom dit för fan, lovar att det kommer bli hur jävla grymt som helst! Redligt  Attraction och kid Galahad lirar ju!
och jag saknar världens finaste älskling nanananana (8)



jag älskar dej mest av allt

Meddelanden

Säg vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0