mina män

ja, ni som följt min blogg ett tag känner antagligen till min förälskelse jag har till Swan, och vissa av er kanske också vet att en riktigt pudding enligt min mening är ingen mindre än Sweet.
Jag vet inte vad exkat som gör dem så jävla lockande men att dom är mumsfilibaba vet jag, kanske att dom är musikaliska? vad vet jag - men snygg är dom i alla fall!


Båda har redan varit med i musiktipset men dom kan få lite mer uppmärksamhet eftersom dom är .. sexymotherfukkers? haha ja, det blir bra! Första videon är i alla fall Martin Sweet
Låten är en cover på Paul Stanleys (sångare i KISS) soloplatta, Men annars spelar ju Martin Sweet gitarr i Crashdïet så ni får en video med dom med!



& så var det ju läckerbiten swan kvar!


sjunger du som honom kan jag ju lova att du frångat mitt hjärta i en liten låda!
haha



Meddelanden
Postat av: linaa

martin e så jävla snygg alltså ! :D

2009-09-20 @ 19:36:20
Din Blogg http://rrep.blogg.se/
Postat av: b & v

Sv: Jo enligt oss är det budgetsmink. Tillskillnad från Dior, lancome osv. Vi kanske inte tycker att H&MS smink är så bra, därför vill vi inte heller tipsa om det. Men nu tipsade vi om H&Ms ögonbrynspenna för vi gillar den.

2009-09-20 @ 22:13:22
Din Blogg http://apieceofsisters.se
Postat av: krisse

haha innocent rosie... min pojkväns polare.. trevliga grabbar det där..

2009-09-21 @ 16:39:12
Din Blogg http://bikinipop.blogg.se/
Postat av: Kelizzro

Håller med dig till 100% båda 2 är riktiga läckerbitar ;)

2009-09-21 @ 17:43:11
Postat av: Blejdis

Och varför är inte jag med då? :O

2009-09-21 @ 18:35:57

Säg vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0