måndag

Hemma från skolan idag, kom inte upp ur sängen i morse! Hade så jävla ont i hela kroppen så jag sa till mamma att jag ville stanna hemma - och hon kan ju inte hindra mej direkt! Men nu mår jag som tur är mycket mycket bättre så det blir skola i morgon! Rätt skönt att faktikst bara få vara hemma när alla andra är i skolan och sliter (6)

Funderar på om jag ska åka till kinna och köpa en chokladbit till mej själv, är så jävla sugen! Bara åka in och a förta bästa buss tillbaka! jag orkar ju knappast fixa mej så jag kommer gömma mej! Haha

hoppas ni har en trevlig morgon? eller något! Nu ska jag lyssna på Skid Row <3

bye :*


tänk om man ändå var såpass snygg nyvaken! HAHA

Meddelanden
Postat av: Anonym

go blogg!

2009-09-14 @ 16:36:30
Din Blogg http://miski.blogg.se/
Postat av: Amanda

Har du fått höra förut att du är lik amanda jenssen?^^

2009-09-15 @ 13:29:41
Postat av: Anonym

Gud vad du liknar Amanda Jenssen där! :)

2009-10-11 @ 14:51:02
Din Blogg http://nattievikkie.blogg.se/

Säg vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0