måndaaag

usch jag är så jävla ful idag, orkade inte fixa mej. Inte händer det ofta inte, jag brukar alltid vara väldigt mån om mitt utseende för det är viktigt för mej att visa en bra sida utåt. Jag mår inte bra när jag inte ser bra ut och har fixat i ordning mej. Men idag störde det inte mej så jag försökte desperat fixa mitt hår lite grann.

sket dock i löshåret, och i tuperingen, in i badrummet och orkade bara klena på lite puder och två drag mascara. Sen ut i rummet igen och leta upp ett par enkla svarta jeans och en stor stickad tröjja som min mormor gjort.

Men självklart ångrade jag mej som fan när jag kommit till kinna, gud vad skabbig jag kände mej. Typ lust att krypa under jorden för att slippas synas.

Jag måste skärpa mej nu fan alltså, mitt hår har inte varit bra en enda gång sedan jag började skolan!

åh när pengarna kommer blir det:
Köpa hårfärg och blondera utväxten
Be nathalie klippa mej så det går att tupera snyggt!
 kaaaaanske färga håret rött, jag vet fortfarande inte.. åhh blondie eller redhead?

Meddelanden
Postat av: Andreas

Rött utan tvekan

2009-09-21 @ 14:58:15
Postat av: Anonym

KÖPA NYTT LÖSHÅR borde du göra före allt annan, ser förjävligt ut

2009-09-21 @ 15:55:27
Postat av: N

Redhead är awesome

2009-09-21 @ 17:22:49
Postat av: Nanja:)

du passar i blont :D

2009-09-21 @ 18:25:21
Postat av: koffe

du borde ha hål i septum ! :) skulle nog passa jättebra i det :)

2009-09-21 @ 18:27:51
Postat av: Åsa, HUNDraelvan

Rutigt? Prickigt? Randigt?

; )

2009-09-21 @ 18:42:12
Din Blogg http://egetbevag.se

Säg vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0