jag är inte som alla andra haha

Har historia lektion nu, och fyfan vad tråkigt den här jävla skiten är! Har inlämning på fredag på en uppsats och så fick man välja bland olika teman och jag valde "vem bestämmer" så jag ska skriva om olika styrelseskick  i Antiken och jämföra dem med dagens samhällen och hur våra demokratier och andra styrelseskick vuxit fram i diverse delar av europa. Ja, jag kände att det var det roliagaste att skriva om och det förklara vilka jävla tråkiga alternativ det fanns!

Satt förut och tog ite randombilder i camen, och eftersom jag vet att ni gillar't ska ni få se några! :)

hej jag gillar klubbor och min lugg ser förjävlig ut tack vare en minde smartare pojkvän som inte borde röra mitt hår igen haha!


haha posar typ likadant, vilken fantasibrist!


Eftersom det inte gick att bädda in denna videon så får ni tyckat här för att se den! :)


Death to Britney Spears, kill the little slut
Kill Madonna too and then fuck her in the butt
Fuck Mariah Carey, death to Sheryl Crowe
They can kiss each other on the camel toe
50 Cent's a fag, so is Kanye West
Shooting hot sperm on each others' chest



puss


Meddelanden
Postat av: Markus Solberg

jag vill va klubban :O :O <3

2009-09-23 @ 17:00:31
Postat av: victoria

Hahah fyfan vilken nice text till låten! :D

2009-09-23 @ 21:47:00
Din Blogg http://victoriasiilver.devote.se

Säg vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0