in my head

Jag har legat och läst, fyfan vad denna boken är läskig ändå, ibland är det som att jag skulle läsa om mej själv. När Lina (i linas kvällbok 2) beskriver kärleken är det precis mina ord, allt det känner jag för Love, min fina pojkvän. Jag kan inte beskriva vad han betyder för mej, och visst - ibland frågar man sej själv varför man är tillsammans, vissa dagar är det svårare att finna svaret än andra men idag är en dag när det verkligen bankar inom hela mej.

jag är så kär, så JÄVLA kär! Jag börjar seriöst fundera om det verkligen finns någon annan på vår planet som kan älska någon så mycket som jag älskar Love.

Att sakna någon, jag visste inte ens var det var förän den dagen Love gav mej en kyss laddad med kärlek och åkte hem till sitt norrland. I den sekunden hans läppar inte nuddade mina läger blev det som ett tomt hål, någon hade delat mej mitt i tu. Precis så är det att vara utan Love, tomt, ett fett fukking hål.

Oh great, nu gråter jag. Jag vill inte vara utan honom en sekund till, jag vill att han ska sitta bakom mej medans jag skriver det här och kyssa mej i nacken. jag har varit utan honom i 30 dagar, 706 & ½ timmar, 42386 minuter. jag längar så efter min finaste!


Love Bergh, du äger mitt hjärta och det finns absolut ingen utom du, du är finast! Glöm aldrig hur mycket jag älskar dej!


världens finaste, kom hit och sov i min säng! -v-


Meddelanden
Postat av: Åsa, HUNDraelvan

Om du frågar mig så tycker jag att ni är bra fina båda två...!



Kram!

2009-09-25 @ 21:10:55
Din Blogg http://egetbevag.se

Säg vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0