I skolan

Yes, tillbaka i skolan på min fösta lektion för dagen. Fan vad allt har strulat idag! Först skulle jag ju till ungdomsmottagningen och när jag varit där så missade jag bussen till borås med bara några minuter så helt plötsligt hade jag inget att göra i ca en timma. SÅ jag ringde min mamma som var på vårdcentralen med min lillasyster för hon skulle ta sin vaccinspruta mot livmoderhalscancer, som jag också skulle tagit i sommras. Men ja, jag stressade dit, satt på en vrålpackad buss osv. Men jag hann!

Så nu har jag påbörjat min vaccination mot livmoderhalscancer! :)

Inget mer att säga, dags att sammlas i klassrummet igen och sedan är det en psykologilektion som väntar ... pust. Jag kommer somna om det blir en sån där tråkig föreläsning som det var förra veckan! *suck*

Aja, bye bye :*



Meddelanden
Postat av: Sandrow

Asså ärligt, fy fan va billig du är..

Vem försöker du imponera på? Liksom, varför flasha så mycket av kroppen bara för att köpa läsare?

Och neeeeeeeeeeej jag är inte avundsjuk fan, jag har världens snyggaste kropp själv det är nästan synd om mig så jävla perfekt den är..

Jag bara tycker de är så sjukt pinsamt att man ska behöva göra sådär för att någon ska läsa bloggen -.-

2009-09-09 @ 08:09:46

Säg vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0