i skolan

Jao, har typ historia har fått ett nytt grupparbete att göra, om centralamerika. Så jag ska skriva om hur eruopérna förändrade allt. Kan nog bli rätt intressant faktiskt och så finns det massa filmer om det som jag kan kolla på! Najs.  Förövrigt så gör jag precis ingenting - har inte något att göra så jag sitter bara här och slöar och väntar på att klockan ska bli mycket mer.

Idag blir det fotografering, as najs! Har med mej hur mycket grejjer som helst så mitt skåp kan inte öppnas alls under dagen höhö
Men jag hoppas på sjukt snygga bilder så blir det nog en ny design till bloggen. Har feting tröttnat på min header alltså, så jag hoppas på något roligare.

Det blir school-girl tema, polis tema och glitter-tema med lite vampire känsla också haha, ja , sen blir det väl några "vanliga" bilder också!  ja, jag visar väl er så småning om! ;D

puss


saknar håret :/


Meddelanden
Postat av: mathea

Vad häftig du är ! :D

Kram

2009-09-28 @ 14:14:15
Din Blogg http://metrobloggen.se/mathea
Postat av: jennie

snygg du är tjejen!

2009-09-30 @ 13:59:27
Din Blogg http://naknej.blogg.se/

Säg vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0