i min gammla dator


hittade jag massa bilder, tänkte visa er några!


 jag hade precis bytt glasögon när denna bilden togs


var på model-lab i göteborg i januari, ser ut som världens lyckligaste femåring!

bilden tog jag i vintras när jag ganska nyligen hade fått min fina kamera. Den sortens skärpa var helt främmande för mej!







glamhoes redy to rock
Jag hade precis fått mitt löshår av älsklingen och jag söp mej dyngrak och däcka inne på en soffa på krogen i sundsvall

baby blev misshandlad på nyår..

jag fotade världens finaste älskling! (blåtira=översminkad)

jag och nathalie skulle på speling i Borås :)

jag printade en bild på love från en video på youtube bara för att jag tycker han är så fin där! :*


haha jao, nu orkar jag inte fler. Finns ca 20000 bilder på den där jävla burken! haha

nu ska jag ut och röka! bye


Meddelanden

Säg vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0