home

hemma och lyssnar på Faster Pussycat, jag har faktiskt fastnat för dom rätt bra det senaste! Rätt party musik! Idag har det faktiskt varit en bra dag! Börjat snacka med nytt folk och sånt är ju alltid kul faktiskt! Och så är det planerat att Sebastian och Rickard ska följa med mej och jennie till Redlight Attraction giget den 17 oktober. Som förövrigt inte är i Jönköping utan i huskvarna men vi ska dit i alla fall och biljetterna köps på torsdag!

SÅ SJUKT PEPP! Detta kommer bli så jävla najs alltså! Någon mer som vill med? Bara att höra av sej så ger jag mer info! PARTY

Nu sitter jag här, ja inte får jag något vettigt gjort i alla fall! Tror jag ska ner och kirra en macka och sen måste jag plugga för i morgon är det samhällsprov och psykologi inlämning- och jag är slarvig och har inte börjat på något av det. Fick också veta att jag fick ig på socialpsykologi-provet förra måndagen - vilket suger röv om ni ville veta!

aja, bye! :*






Meddelanden
Postat av: Mandy

Har också fastnat för Faster Pussycat på sistone. De är så jävla bra!

2009-09-28 @ 21:47:29
Din Blogg http://scars.se

Säg vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0