DiSS&HiSS



#1 Att min lärare är sjuk
vilket innebär massa tråkig tid utan något vettigt att göra, som man kunde varit hemma och ätit något gott eller sovit i min sköna säng, mitt paradis. Vem älskar inte sin egna säng liksom?

#2 Att Rikard läser foto
Vilket innebär att han börjar sent i dag och inte kan köpa cigg till mej, det suger. För jag är röksugen nu!

#3 Att jag har skulder.
Trots att lönen kom idag så har jag skulder så nu är snart pengarna borta

#4 Att jag börjar bli sjuk.
Snuvig i näsan, trött i kroppen, huvudverk - känner mej allmänt sjuk. Usch, hoppas inte det är svininfluensan!


#1 Mitt hår
inte för att det ser jättejätte bra ut, bara bättre än igår! Haha

#2 Att lönen har kommit
Vem vill vara fattig, även om jag snart är det så har jag i alla fall råd med några ciggpaket och lite smink, vilket verkligen behövs!

#3 Nathalie!
Nathalie är super, bästa vän! Ska bli gött att åka till henne idag och bara få snacka och ta det lungt, ingen stress! Och så blir det nog att vi plåtar lite också! :)

snyggaste bästavän, lätt!

#4 Min kamera
Den uppskattas väldigt hårt av mej nu för tiden, kanske beror på att jag faktiskt börjar lära mej skiten nu haha! Men hoppas att jag kan ta tag i fotograferandet lite mer på allvar nu, känns inte nödvändigt att ha en dyr systemkamera om man ändå bara ska ta egobilder..


Meddelanden

Säg vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0