HISS & DISS - I know you like it - bigtime!


#1 HELG!
Skönt att få sova ut, ska ju bara plugga i helgen typ. Men fyfan vad skönt att slippa vakna till redligt (sorry grabbar, ni är alarm signal på min mobil!)

#2 Gratis sms!
ja, jag hade ju tele2 förut, vilket innebär gratis sms till andra tele2 användare men att byta till telia var super! Jag smsar nu gratis till ALLA! Ringer ju typ aldrig ändå! Sen kanske jag ska tillägga att jag hade skitkass teckning med tele2 här ute i skogen!

#3 Höstskor
jag älskar det, det är stövlar, klackar, skin och massa snyggt! RAWR! Köp massa skor/stövlar till mej någon? (a)

#4 Kissie
Helt otroligt att hon hissas i min blogg, right? byebye läsare! Nej, nu ska jag förklara mej. Jag tycker fortfarande hon är korkad och så vidare men hon gör en sak jävligt bra! Och det är att hon hatar den där Katrin med-namnet-ingen-kan-uttala!*. För fyfan vad jag avskyr henne! En gammal tant som är tillsammans med världens avskum Bingo? man börjar ju undra hur den bruden mår!



#1 Huvudverk
yesbox, något jag har konstant när det är stressigt i skolan - vilket det har varit hela veckan och kommer fortsätta vara en bra period frammåt! Och så är det skolkort i veckan :O:O:O:O:O:O OMG!

#2 fattig fattig fattig
vem vill vara det? Inte jag i alla fall!

#3 Inställd fotografering!
Yes, det blev ingen fotografering idag som det var tänkt, lite tråkigt eftersom jag sett fram emot det typ hela veckan! Och jag vill ha en ny headerbild. Yes baby, jag har redan tröttnat! Tröttar sjukt fort.

#4 Stalkers (halvt som halvt i alla fall)
ja, detta låter ju skit bitchigt men fyfan vad jobbigt det är. Dom är över allt! I min mobiltelefon, på min bdb, på min msn, mail, här och ja lite här och var! Det är inte okej. Visst, jag uppskattar när mina läsare skriver till mej och berömmer bloggen eller liknande. Men det är inte okej att slänga ur sig urdumma grejjer(!?) Och den dagen ni börjar förfölja mej och smygfotografera mej har ni en jävligt pissed Zandra efter er vill jag lova! Så hoppas ni låter bli det!




yes, tack för mej




Meddelanden
Postat av: Sandra

haha. visst käns de gaanska fånigt att gilla kissies blogg. But i do to. haha ;D

2009-09-18 @ 23:05:05
Din Blogg http://rockkylicious.blogg.se/
Postat av: Anonym

fråga bara.. du gillar kissie för att hon inte gillar någon som du inte gillar heller? inte för att verka elak eller något, jag bara undrar. men liksom, vore det inte väldigt lätt att bli din vän i så fall, om det bara är att ogilla någon som du inte heller gillar?

2009-09-19 @ 19:09:19

Säg vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0