HISS & DISS


#1 Jonathan
Underbar pajk, så jävla go att snacka med! Han förtjänar verkligen en hissning eftersom han haft det lite tufft nu det senaste! Men jag hoppas han mår bättre snart! EN BRA GRABB! <3

#2 The Fame
ja, självklart är det skitkul när folk kommer fram och säger att dom känner igen än. I och för sej är det liiiiite skrämande också eftersom man inte vet varför de känner igen än eller om det är något bra/dåligt! Men låt inte detta hindra er, fortsätt kom fram och hälsa! Hellre det än att ni står och snackar & glor :)

#3 Helgen
Det här hänt någon i mitt liv, helt unmazing! ja, finns la inte så mycket att säga mer än att det var trevlig och jag borde leva farligt lite oftare. Men det där säkra och trygga är ju så jävla bekvämt! haha


#1 Skola
Massa och göra, inget jag gör. Ligger efter. måste upp tidigt i morgon för det är elevrådsmöte så min sovmorgon går bort. men vad gör man inte för skolan huh? jo, way to much! Men nu vill jag inte skriva mer om den för jag vill inte veta..

#2 min rygg/nacke
har en jävla verk! Skitont gör det! & gör det såhär jävla ont i morgon tänker jag inte gå till ovanstående punkt! No way! Haha tänk om det har något med min nackskada att göra :O oh noo

#3 pank
yes sir, I'm! Kanske kan du tänka dej att skänka en slant, helt lungt! maila så får du mitt kontonummer! haha xD






PUSS

Meddelanden
Postat av: Markus Solberg

hit me kontonummret så ska ja skänka en slant xD

2009-09-14 @ 06:46:02

Säg vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0