HISS & DISS



#1 Min låt!
Ja, ni kankse inte förstår riktigt men min pojkvän är ju i alla fall sångare och precis när jag och han börjat bli lite mer seriösa med vårt snackande så skrev han en låt till mej i julklapp och idag har han ägnat större delen av dagen att ge den en vettig inspelning! Och självklart fick jag höra den - helt amazing! I LOVE IT! Men vilken tjej fller inte för en gitarrspelande kille som skriver en kärleks låt till bara dej?

#2 Musikaliska killar!
Jag vet inte hur det är med andra tjejer men jag är verkligen helt lost på killar som kan spela gitarr och sjunga, finns inget sexigare! Gitarrer är fan livsfarliga när jag är i närheten! Vill bara slita sönder tröjjan och äta upp personen som spelar gaaaah! Tur att jag faktiskt kan behärska mej *pheew*

#3 min mormor!
Lätt! I LOVE HER! Min änglavakt, verkligen! Finns ingen som ställt upp så hårt på mig som hon har! Och det känns helt underbart att vi fått en bra kontakt nu det senaste, jag kan verkligen prata med henne om allt! Och hon har lovat meh att hjälpa mej betala nytt löshår innan skolkortet om jag hjälper henne lite och självklart gör jag det!


#1 Skolan
Det är jävligt kämoit att ta sej upp på morgonen, det måste jag erkänna! Och skolan har förvisso varit rätt lugn nu sedan vi började men n´jag känner hur tempot ökar och hur det börjar dra ihop sig till prov, inlämmningar och tunga läxor - jag vill inte! Jag klarar ju verkligen inte av stress!

#2 Skolmaten
Det är ett MÅSTE att dissa den, fyfan! Har aldrig ätit värre mat helt seriöst! Jag må vara kräsen med käk men detta går ju fan inte att svälja :S hela mitt studiebidrag kommer ju fan få gå till cheesburgare om maten inte blir bättre, lätt!

#3 Ungdomsmottagningen
Yesbox, imorgon bär det av dit, inget konstigt egentligen. Alla måste ju gå imellan åt och jag ska inte göra något allvarligt så ingen idee att snacka skit här inte. Skall bara hämta ut nytt recept på mini-piller! no big deal men jag missar fotolektionen :c


yesbox!

Bye bye :*

Meddelanden

Säg vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0