handla

yes box, ska snart åka och handla med min mormor. Fan vad bra jag känner mej, hjälper min mormor att handla hem mat och så vidare! Men först måste jag fixa mitt hår lite grann och byta kläder. Orkar inte fixa mig så mycket eftersom jag inte mår så bra idag heller mej lite får man ju göra.

Tack för alla frågor på frågestunden, väldigt mycket om sex dock - inte så kul. Men jag har ju lvat att svara så jag får väl göra det! Frågestunden avslutas ikväll så skynda att ställ din fråga!



puss

Meddelanden
Postat av: Viktor :D

Hur kommer de sig att du är så oerhört snygg? Var dina föräldrar typ jättesnygga, eller vad är det?

2009-09-06 @ 12:36:17
Postat av: Felicia

Haha, ursäkta men vad är det för fråga ? :P

Lite gullig, men det var en knäpp fråga !



Gillar din blogg och din persolighet ! :D

2009-09-07 @ 12:20:38
Din Blogg http://whentearsstops.devote.se/

Säg vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0