GRATTIS TILL FELIX!

En kille vid namn Felix Margulies lärde jag känna i sommras, han gick i samma klass som min pojkvän under gymmnasiet! En kille med en röst som en gud! Första gången jag hörde honom sjunga fick jag gåshud över hela kroppen!

Han sökte även till idol men ska inte avslöja hur det gick eftersom då förstör jag ju poängen med programmet, eller hur? Men i alla fall! Han ställde upp i mix megapols talangjakt nu och han vann! så stort grattis till honom! Om ni vill höra låten han bidrog med så trycker ni här! VILKET NI VERKLIGEN BORDE GÖRA!

ja, anyway!
STORT GRATTIS TILL FELIX
 
MARGULIES!!!!!!



här är bild från i sommras när jag träffade han och Johan första gången. Felix är den charmiga killen på mitten bilden! håll utkik efter honom framöver! 

Meddelanden
Postat av: Sonny

Ja de var han jag röstade på :P

2009-09-16 @ 21:31:09
Postat av: Tomas

vad gör du i sollefteå å hur känner du Love (Terry Blade)?? :P

2009-09-21 @ 18:25:03
Postat av: Åsa, HUNDraelvan

Felix är en pärla! Kul att det går så bra för honom!

2009-09-21 @ 18:46:00
Din Blogg http://egetbevag.se

Säg vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0