FRÅGESTUNDEN AVSLUTAD!



Här kommer frågorna och svaren, frågor som har kommit upp två gånger nämns bara en gång.

hur lång är du?
Jag är cirka 1.70 :)


favorit blogg?
svår fråga, läser en del. Men min bästaväns kankse eller falsksanning är rätt kul!


hur träffades du och din pojkvän?
Vi började snacka på Helgon.net sen i telefon och på sms, sedan åkte  ner till meden innan nyår. Kanske kan göra ett mer ingående inlägg ngn gång om så önskas :)


vilken är din riktiga hårfärg?
Min orginalhårfärg är typ brun/råttfärgad


vart tänkte du försöka söka om modelljobb?
jag vet fakiiskt inte, hade tyckt att det var kul att vara modell för typ H&M eller liknande :)


och hur ska du gå tillväga etc?
jag skall börja kolla med olika modellageturer och så vidare och eventuellt skaffa ett bra portfolie


finns det något annat som du skulle vilja jobba som?
Absolut, högsta drömen är inte modell. Men jag vill gärna jobba med text, läser ju journlaistik och ett drömjobb hade ju helt klart varit krönikör!

hur kommer de sej att ja har missat dej som e så vacker :O
Haha, det vet jag inte! Jag har väl inte synts så mycket förän jag började blogga och intressera mig av att synas! :D

vad tycker du om media och de eviga tjatet om Svininfluensan?
Jag läser ju mediaprogrammet så jag vet hur mycket media påverkar oss, det är ofta pågrund av media en epedemi startas men jag vet också att det är oerhört viktigt för oss att bli informerade även om det kan bli lite tjatigt och ofta är väldigt överdrivet!


får vi se fler videobloggar? :D
j
adå! Det kommer så småning om, tjata på mej om vad jag ska videoblogga om så kommer det! :)

Undrar bara hur du börja klä dig så? nån förebild eller bara spontant för antar att du inte föddes i den stilen
Jag har alltid varit ett av de där barnen som aldrig passat in hur mycket jag än försökt och det var väl där min alternativa stil började även om den ändrats mycket, Jag har ingen insperationskälla direkt utan hämtar lite här och var och mixar till något jag själv trivs i och tycker är snyggt! :).

vart köper du ditt löshår?
Mitt hår är köpt på happyhair.se ska dock köpa nästa omgång i Borås


hur fixar du de så de blir så awesome ?
Jag tuperar och sprayar!

tycker du själv att du är lik amanda jensen?
haha, nej det tycker jag inte! Jag har i och för sej hört det en jävla massa gånger nu men jag lär förneka det i alla evighet - jag tycker inte hon är snygg!

Kan inte du lägga in en video och visa hur du sminkar dig?
Jo, det skulle jag nog kunna göra inom en snar framtid, men lovar inget!

hur är det mellan dig och Love egentligen?
Vi har haft det lite tufft den senaste veckan, helt normalt för ett förhållande enligt mej, och det är inte lätt att ha ett distans förhållande på 90 mil, speciellt inte när vi båda pluggar och måste lägga mycket energi på skolan samt att jag satsar på min blogg och annat skriveri medans hans vill hålla på med musik. Då blir det ont om kraft, pengar och prioriterning men jag tycker vi är påväg upp ur denna gropen nu vilket känns skönt eftersom jag trots allt hade tänkt att leva tillsammans med honom!

Vad hände med din kompis sebastian?
Han fick hjärnskakning i Tisdags efter att ha svimmat in i sin badrumsvägg, sedan blev han knuffad på skoj av en kille in i en vägg i torsdags och fick då ytterligare en hjärnskakning, Han minns inget från dagen och någon gång efter hjärnskakningen kom och innan ambulansen kom så bestämde han att han skulle lura folk att han hade en propp i huvudet och var förlamad i benen vilket skrämde slaget ur diverse personer som bryr sig om honom - vilket han bad om ursäkt för dagen efter!

när hade du sex senast ??
När min pojkvän var här, det vill säga 14 dagar sedan

Vart bor du?:)
jag bor i en skitkommun kallad markskommun som ligger mellan Borås & Varberg.- ca sju mil från Göteborg


Vad har du för systemkamera?
E
n Nikon D60


Favvoställning?
Har ni faktiskt inte med att göra, men jag gillar variation


Vad var din favoritlek när du var liten,typ 8, 9år?
Kul fråga! Jag vet inte säkert men skulle väl gissa på dunkgömme! (stavas?)


Vilken musik lyssnar du på?
It's rock n' roll baby! Jag är avslöjad - rock så klart :)


Gillar du Angerfist?
Vet inte vilka det är :S

Rakar du ditt könsorgan?
Jag tänker faktiskt inte svara på detta, det finns gränser för vad som är okej att fråga.



När blev du av med oskulden?
När jag var 13, skulle fylla 14.



hur mycket väger du?
Jag pendlar mellan 44 och 46 kg.


Vem är din bärsta bror som bor nära dig?
hej Charlie, jag antar att det är du som varit och kommenterat anonymt. Och ja, du är min bästa bror som bor nära mej! (jag och charlie är inte syskon egengligen men han är som en liten bror för mej - min teddybear!)


Är blont din naturliga hårfärg ?
Nope!



Och hur fixar du ditt hår varje morgon ?
Plattar, borstar löshåret, plattar löshåret, sätter i löshåret, tuperar håret, sprayar håret = DONE!


vilket gymnasieprogram går du?
Jag går mediaprogrammet på Ljud & Bildskolan i Borås


vem är din bästa killkompis? :)
jag har inte en aning, har många men måste ju faktiskt säga att Love är en av dem, för vi är både pojk och flickvän samt bästa vänner!


varför skaffar du inte linser?
jag har för starka synfel, jag kan inte få linser som passar min syn perfekt till ett rimligt pris. Linser i min styrka ligger på 4000 - 6000:- /månaden och det är för mej inte rimligt. Plus att jag då kommer ha svårt att se ån avstånd, läsa på elektronik (dator, tv)


Varför bestämde du dig för att bli fjortis?
Jag är inte fjortis så svaret var enkelt



vad tycker du om min blogg? :D
Jag har aldrig kollat din blogg men jag ska göra det, ok?



skulle du kunna tänka dig att ha nån tävling på din blogg nån gång? :)
Ja, absolut! Har dock inga priser att dela ut och en tävling utan pris är ju inte kul, eller hur!


Gillar du gurkor? 8D
Sjukaste frågan, ja. Och om du menar gurkor som man äter, så ja! Jag gillar gurka :D



Har du bara "fjortiskompisar" elr kan du va med så kallade "nördar/töntar" ?
Fjortiskompisar? Whuuut? Jag umgås med mina vänner för att de är bra folk, för att de är goa personer inte efter vilken "grupp" de delas in i.Men jag antar att jag delas in i den mer "töntiga gruppen" eller "dom som tror att dom är så coola för att dom röker" HAHA xD



Hur länge har du haft den stilen som du har nu?
Med mindre förändringar så lett år och några månader ca


hur fixade du din header så bra ?
Jag tycker inte min header är bra, den är amatörmässigt gjord men jag har inte något program att göra det bättre i. Men det jag gjort i alla fall är att klippa ut mej ur en bild, klistra in på en leopardbakgrund och lagt på text och pratbubbla. Nothing else!


har du bilder på dej naken ?
Nej, jag har inga bilder på mej själv naken. Varför skulle jag ha sådanna?


Hur ofta onanerar du?
Enkelt, är jag kåt har jag sex annars skiter jag i det,




Har du någon sexleksak såsom dildo eller liknande?
Räknas handbojjor?



Hur kan du vara så sjukt sexig?
haha, beror väl på vad det är du tycker som gör mej sexig är? haha


kan jag få din msn ?:)
nej, jag ger inte ut min msn till folk jag inte känner om de inte gjort ett fett intryck på mej.


Hur stor snopp måste det va flr du ska knulla med han?
Storleken har ingen betydelse utan vad man gör med den, men kravet att jag ska ha sex med en snopp är att den sitter på min pojkvän.


vad är det pinsamaste du gjort i sexlivet?
Kan inte komma på något jag gjort men det var rätt genant när jag och Love trodde vi var ensamma och min lillasyster stampar in i mitt rum och undrar vad fan vi håller på med! :$


Hur i helvete står du ut med alla under utvecklade idioter som skriver dom här frågorna till dig?!
Finns en del kul frågor och andra mindre roliga, men har man gett sej in i leken får man leken tåla. Jag skrev att man fick fråga mej vad som helst så då äär det väl smällar man får ta, I guess


Hur får du sån fin kropp?
jag gör inget spciellet med min kropp, eller snarare ingenting, Jag äter onyttigt, mycket godis, snabbmat och tränar ALDRIG men min kropp ändras inte så jag vet inte, kan inte ge några "tips"


Den äldsta som knullat?
var nästan fyra år äldre än mej, det vill säga jag var 16 och han skulle fylla 20


Sväljer du?
Jag suger inte kuk, vidrigt



Tar du den i krysset?
jag antar att det är analsex det syftas på, men nej jag har inte analsex - vidigt


hur känns det att lägga upp så lättklädda bilder och veta att kanske några pedofiler sitter och runkar till dom?
Jag är lite för gammal för att uppskattas av en pedofil men så länge jag slipper veta vad gammla gubbar gör och inte gör till mina bilder bryr jag mej inte! :)


Har du någon gång fått en "fontänorgasm" alltså att det sprutar?
Nej, det har jag inte!


Om en kille fick göra vad som helst med dig när ni hade sex vad hade du velat att han skulle göra,ta på dig?
Jag och min pojkvän spelar på samma regler, vi vill låta bli samma saker så han får göra vad han vill med mej, för jag vet att han inte vill ngt jag inte vill! Skit smidigt!


Vart har du köpt dina skor, asså dom skorna som du har på självs visnings bilden längst upp!?
Jag vet inte vart skorna är köpta eftersom de inte är mina utan min mammas xD


Vad lyssnar du helst på 70, 80 eller 90-talsrock?
Svårt, sent 70-tal & 80 tal! Med inslag av lite här och var! Haha har en bred musiksmak - inom rock & 80tal


hur gammal är du?
Jag fyllde 17 år den första juni, så mindre än ett år kvar till jag är 18 och kan köpa mina egna ciggaretter lagligt! Wonderful!


jag vill iallafall veta om din pappa och mamma är skilda ?
ja, de är skillda sedan jag var 3 & ½ år.



om en av dom bor i spanien eller om ni åkte på semester alla ?
Pappa bor i spanien , men jag, min mamma, hennes nya man Bengt och min lillasyster åkte dit för att hälsa på honom,


när blev du misshandlad ?
På tisdag är det två år sedan, Kanke lägger upp ett inlägg om det då!


vilken låt är "the soundtrack of your life"
Fan vad svårt, byter favoritlåtar hela tiden så kan nog inte säga ngn speciell men just nu betyder I want you to Want me med Shameless väldiogt mycket för mej!




hoppas ni blev nöjda med alla svar!


Meddelanden
Postat av: deniz

Fy fan vilka respektlösa frågor vissa ställer. Omogna men framför allt respektlösa! Det är bra att du står på dig :)



Och förresten så håller jag med dig, jag lyssnar också helst på sent 70!

/d

2009-09-08 @ 20:51:58
Din Blogg http://denizfryksell.bloggplatsen.se

Säg vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0