don't got the time

no noway, ni har ju sett hur mycket jag har att plugga :O ja, fullt upp! Fullt ös medvetslös!  :O Ja, men får hoppas att det blir bättre uppdatering i morgon! Fast jag ska faktiskt på Ung Vänster i morgon för att se hur det går för dem och på fredag blir det antagligen fotografering! Jag lovar er något riktigt snygga bilder för han som ska foografera är duktig som fan!


förra gången han fotograferade mej blev resultatet såhär! men denna gången blir det mer påklätt vad som är planerat i alla fall ;)



pusspåer:*

Meddelanden
Postat av: Anonym

mindre påklätt sa du väll inte ? :P driver ^^

2009-09-16 @ 21:33:37
Postat av: Ida

Grymt fin bild!

2009-09-17 @ 11:46:39
Din Blogg http://www.metrobloggen.se/iidaa
Postat av: Anonym

väldigt fin bild ju!

2009-09-20 @ 13:44:28
Din Blogg http://baneman.blogg.se/
Postat av: Anton

jag har spelat på samma konsert som niklas hocker ;)

känner du honom? =)

2009-09-21 @ 17:15:48

Säg vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0