cha cha

Yes, hemma från skolan. Slagit mej till ro i sängen med min lilla babygirl - ja, min dator då alltså. Rikard tyckte det var en så underbat metafor att min lilla dator är en babygirl och det är därför jag alltid har henne med mej och min bigboy(min kamera) har blivit stor pojke så han behöver bara följa med i bland.

fan vilka flummiga uttryck jag får ur mej med jämna mellanrum! Beror nog mycket på att jag sover för lite och inte äter kattmat (skolmaten luktar/smakar kattmat xc). haha

Just nu sitter jag och lyssnar på Sebastian, ja, han skickade en låt till mej när hans sjunger och spelar gitarr till mej igår och eftersom hans röst är så sjukt behaglig att lyssna på så går den på repete! (hej sebastian, du nämns ofta i min blogg nowadays). Vet ni något jag hatar? Att jag börjat blanda svenska och engelska sjukt mycket, varför? nejdu, jag har inte en jävla aning! haha

min "tuppkam" är ett skämt haha, så jävla dålig. As flum! Den var ju hyfsad när jag visade i videobloggen i morse, right? Inte när jag var i skolan! Haha det blåste ute så den blev helt sne! Men fick många najs kommentarer i alla fall! Man måste ju våga ändra lite men jag tror inte det blir någon mer kam för min del på ett tag!  haha


Jag hatar min profil :( haha najs kladd med! men ja, från sidan i alla fall!


mitt ansikte ser lite kontigt ut :S


haha bye


"i miss you your beautiful"

Meddelanden
Postat av: Anonym

Undercut på det där!

2009-09-09 @ 17:13:51

Säg vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0