back were I belong

Och jag hör hemma i min säng, min underbara säng. Med minPC'n i knät precis som det ska vara, ja, förutom när jag är ute på äventyr med kameran då! Efter samhällslektion och en sjukt långtråkig psykologilektion fick vi äntligen sluta för dagen så det blev bussresa till Kinna för att stressa hem till Natalie.

Sedan plåtade vi sjuk schyssta bilder, eller ja - jag fotograferad och hon stod modell och jag påste bara tillägga att vi typ är the perfect team! Sjukt nöjd med bilderna, fast kan kanske inte bli dåligt med en så snygg bästavän som jag har. lite avensjuka nu? misstänkte väl det.

Nu ska jag sätta mej och pilla med lite bilder, ja redigera dom så alltså! Kanske kommer upp någon bild på bloggen om nathalie tillåter :)

hörs senare, okey?



PUSSpår:*

Meddelanden

Säg vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0