back @ nathalies

Yesbox det har varit en bra kväll, hänt mycket! Kommer ju glömma hälften men ja kan ju börja nämna lite haha,
ströva runt, äta chokladmunk, en telenorkille trodde vi var 23, ytterligare en annan telenorkille ville ha leg på att vi inte var 18, tjejer slogs, fotade nathalie när hon åkte freak out, As kul!
Träffade mathias och han kompis Robert, dom blev senare min hora och min katt! Suttit på en bänk i flera timmar och haft galet myst, Robert somnade i min knä - as gullig!
haha Julia stack, polisen var där, besök i en lägenhet och var tydligen inte välkommna, blev kallade punkfittor, och sedan blev Mathais tillsagd att om inte vi försvann skulle han bli knivskuren (?) så vi stack, såklart. Dåliga vibbar av folket redan när jag gick in i lägenheten så det kändes bra.
Jag och nathalie började dansa till en remix på you spinn me right round lite random och typ höll i gång ett tag för skojs skull, och västa publiken samlades bakom oss och filmade med sina mobiler, man bara "hallå eller!?!" men ja, vi får väl se vad som dom ska göra med dom filmerna, jag menar - hur kul kan det va?

Träffade några tjejer som ville bli fotade med mej, skitkul! Dom hade hittat mej på BDB och läste min blogg så ja, det var kul! Gillade min stil och allt! As najs. Sen snackade en annan kille med mathaias och han visste vem jag var men jag hade no fukkin idea om vem han var och senare vid den där bänken sa en annan kille att han sett mej på bilddagboken haha, skit läskigt men ack så kul!

Sedan liftade vi hem, napp på förta bilen! Helt underbart, slapp gå! Missade ju bussen och nästa buss skulle inte gått förän halvfyra! så det var skitscgysst att han plockade upp oss!

cp-långt inlägg haha men ja, nu ska jag snart sova! PUSSPUSS

Meddelanden
Postat av: damanda

vider :OO

2009-09-13 @ 15:16:21

Säg vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0