Ämne: Respekt



Jag förstår inte vart vårt samhälle är påväg, vart är respekten. Folk säger att man ska "visa respekt". Det stämmer men inte fan ska man visa någon respekt för ett jävla kukhuvud som inte kan uppföra sig, right? Respekt är inget man ska få utan något man ska förtjäna och vart en person som snackar skit, stjäl och slåss förtjänar sin respekt förstår jag inte.

Jag anser att jag är en av få nu för tiden som respekterar äldre, jag skulle aldrig kunna kalla min egna mamma hora, jag skulle aldrig kunna rycka en väska från en gammal dam, jag skulle aldrig kunna utnyttja någon så som folk utnyttjar idag. Hur fan tänker du när du snor en gammal dams väska när hon går med rulator, hur fan kan man rycka en persons väska som inte har förmåga springa efter dej? Hur kan du utnyttja någons sårbarhet så grovt?

Hur kan du misshandla en person som inte gjort dej ett skit, hur kan du slå en person för att du anser att du har rätt att göra det. Hur kan man sparka på någon som ligger ner?

nej, jag blir så jävla trött på folk, på vårt samhälle och all skit. Jag vet inte om det bara är min kommun som är så jävla sjuk, och kom nu inte och säg att jag inte vet vad fan jag snackar om - för jag vet. Jag vet alldeles för mycket. Jag har blivit misshandlad, ja. Jag har nära och kära som har blivit misshandlade, ja. Dessutom helt oprovocerat. Jävla idioter!





Bye :*

Meddelanden
Postat av: Markus Solberg

gött o höra de finns folk som står för de dom tänker. finns nog folk som tycker lika som dej fast inte vågar stå för de

2009-09-06 @ 18:12:00
Postat av: Anonym

2009-09-06 @ 18:54:09
Postat av: Felicia

Eller hur ?

Man förtjännar respekt.

Och dom som har förtjänat den, borde få den !

2009-09-07 @ 12:23:13
Din Blogg http://whentearsstops.devote.se/
Postat av: tamara

true dat!

2009-09-08 @ 21:40:39
Din Blogg http://milestogo.blogg.se/

Säg vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0