1 september!

Jag kan knappt fatta att det är september, september är ju liksom lika med höst. As läskigit för tiden går så jävla fort och en stor del av mej vill sakta ner allt - jag vill inte bli gammal, jag vill inte bli vuxen. haha ´ja, en liten grej som skiljer mej från storbloggarna som tror att de är vuxna när de är 14 - 15. Jag tycker synd om dem för de förlorar så mycket, jag säger till er andra ta vara på barndomen! Den kommer man aldrig få uppleva igen och jag tror fatksikt det är en av de underbaraste perioderna i människans liv!

Men nu måste jag pysa lite snabbt och fixa mej. Bussen går ju om en timma och jag hade faktiskt tänkt hinna med ett dresscode inlägg! Men tack för alla kommentarer och alla som läser - ni anar inte hur tacksam jag är!


ett år sedan, fan vad man förändras - inte sant?
PUSS på er:*

Meddelanden
Postat av: ffelicia

jag älskar dina bilder helt sjukt :D!

2009-09-02 @ 21:09:00
Postat av: timmy

sjukt fina bilder. you are so sweet<3

2009-10-25 @ 10:57:06

Säg vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0