yeah

nyss ätit, tagit min första tablett. Hoppas detta går över snart - inte kul alls.
jag känner mej död, jag är som en vandrande zombie - helt klart.
all skit bara staplas i en jävla fucking hög, det blir bara värre och värre.

jag orkar inte andas och frågan kanske är om självmord funkar? Jag vet inte, har faktiskt tänkt tanken. Men ni behöver inte oroa er, ni skulle få veta i förväg i så fall. Men jag ska inte, inte än i alla fall!

Jag saknar någon att hålla om, någon att skratta med, någon att prata med, någon att dela alla mina tankar med, någon att sova brevid. jag saknar att ha någon. jag är inte van att vara singel, jag hatar att vara singel! Jag vill inte bara behöva tänka på mej själv, jag vill inte kunna göra som jag vill (det slutar oftast rätt illa för min del)

Trots att jag bara har varit singel i 10 dagar och cirka 25 minuter så har jag hunnit göra saker jag ångrar, saker jag aldrig kommer glömma, saker jag inte borde gjort. Inte gjort saker jag borde gjort, gråtit, skrattat och hela köret. jag har varit tyst, högljudd,  sovit ,varit vaken, inte ätit på länge, ätit stora mängder, letat efter kärleken, gett upp hoppet om kärleken. Kysst någon, kännt mej äcklad, varit äcklad, varit äcklig, spytt, inte kunnat andas.
jag har nog fan hunnit känna alla känslor en människa kan känna.
smärta, ångest, panik, längtan, saknad, glädje, sorg, hat, ilska, kärlek, tomhet, deppighet
jag har fan kännt mej död

hej och välkommen till Zandras depp-blogg. Här kan ni läsa diverse saker som får er att må dåligt.
tack för besöket och välkommen åter!
känns så riight? dags att avrunda.


FUCK YOU





Meddelanden
Postat av: cornelia :)

2009-10-21 @ 19:51:33
Postat av: cornelia

kan inte du göra ett video innlägg :) jag tycker det e roligt xd

2009-10-21 @ 19:52:54
Din Blogg http://corneliiaanderssons.blogg.se/
Postat av: Sid

Verkar som vi har det där gemensamt, jag är sämst på att vara ensam. Som du säger, saker brukar gå rätt illa om man får göra som man vill >_<



Jag skulle kunna ge dig typ 500 olika klicheér i form av "Men det finns nån därute för dig också!" och "Man kan stänga ögonen för det man inte vill se, men man kan aldrig stänga sitt hjärta för det man inte vill känna." men det känns rätt överflödigt. D:

2009-10-21 @ 20:18:04
Din Blogg http://twistedorigin.blogspot.com
Postat av: Anonym

hatar att vara i den sitsen när man inte vet vad fan man ska göra...

2009-10-21 @ 20:49:21
Postat av: Markus S

jag vet exakt vad du utsätts för.. de e skit.. hatar de.. kan bara hoppas allt blir bra <3

2009-10-21 @ 21:50:45

Säg vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0