wiho

Hejhej, inte bloggat ngt i dag för jag har varit i skolan duktig som jag är! Och sen åkte vi hem till Jennie och hämtade snus till henne för att sen åka hem till mej och äta och spelakort och dricka kaffe! Måste ut och röka snart men det är tydligen kallt enligt Josh!

I morgon ska jag få hans skor - najs najs, världens skönaste typ! jag är glad haha


min fru, haha ja - det är sant!
vi gifte oss en gång och hånglade på ett golv! Synd att ni missade det! Det var väääldigt attraktivt!

men men, nu har jag - som vanligt- inget vettigt att skriva!


tack för alla kommentarer försten! :)

Meddelanden
Postat av: ns

ibland önskar jag att jag hade en person som dig , jag kunnde prata med :(



// NS

2009-10-05 @ 22:21:53

Säg vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0