vad är kärleken?

kärleken för mej är att känna sej hel med någon annan, att kunna dela varje andetag och varje tanke. Det är därför det är så svårt att gå isär, man känner sej fruktansvärt ensam, det är känns tyngre att andas och jobbigare att leva.
Därför är även sex bäst när man delar det men någon man älskar eftersom man är otroligt nära och tätt inpå, man delar varje hjärtslag och andetag.

Nu är det lite mer än två veckor sedan jag och Love gjorde slut och jag känner mej berädd på att gå vidare, jag orkar inte sakna det vi en gång hade som, om man ska vara ärlig, antagligen dog ut redan i sommras.
Jag vill tacka honom för allt han lärt mej och alla upplevelser han låtit mej delta i och jag hoppas att vår relation kan fortsätta som vänner, för han har varit en av mina absolut bästa vänner.

Jag vill nu uppleva kärleken igen och jag kanske ska förbereda mej hårdare på att det kommer ta slut och njuta av tiden som finns istället för att vänta på tiden som skall komma.

___

Sen finns det en person till jag vill tacka, tacka för att han bryr sej så otroligt mycket om mej. För att han uppskattar mej och alltid är så jävla snäll. Mitt hjärta dunkar i takt med ditt, Philip


Meddelanden
Postat av: Fa1ly

ahw gumman <3

2009-10-27 @ 17:29:18
Postat av: Åsa, HUNDraelvan

Kram! Wishing u all the best...!

2009-10-27 @ 19:15:39
Din Blogg http://egetbevag.se
Postat av: Sid

Kärlek är lite som att brinna, någon gång dör ju lågorna ut. Men jag brinner hellre ut tillsammans med någon annan än att aldrig få brinna alls. Hoppas du hittar det du söker, kanske du till och med hittat det med tanke på det sista du skrev ;P

2009-10-27 @ 20:43:21
Din Blogg http://twistedorigin.blogspot.com
Postat av: Emma L

go girl! :D

2009-10-27 @ 21:44:36
Postat av: Åsa, HUNDraelvan

Från det ena till det andra...

Om du klickar på länken här http://www.egetbevag.se/texter/Artiklar/Asa%20Bergh%20Article2.pdf

så kommer du till en artikel med Zandras foto längst ner i mitten.



Tack, vännen - vad fint du lyckades fånga min jycke i midsomras! Nu är bilden ute i 150 länder..! Svindlande, eller vad?!

2009-10-27 @ 22:44:10
Din Blogg http://egetbevag.se

Säg vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0