utseende

alla har ju något som man får lite mer beröm för än annat! Jag får alltid höra att mina ben och mina ögon är det finaste på mej, hurvida det stämmer kan jag inte avgöra men jag brukar skämta om att de är allt jag har. Nu på senare tid har jag även fått mycket beröm för mina läppar? och dom är jag ju egentligen inte så jätte nöjda över!

Om jag själv ska tycka till så är det nog mina ben jag tycker bäst om, visst - de kunde absolut varit snyggare men ja, dem gillar jag nog bäst! Just för att dom är långa antar jag!

Det jag är minst nöjd med och har mest komplex för är min profil, framförallt näsan och mina bröst.

så nu ska jag fråga er! så blir det en liten undersökning (y)
Vad är snyggast på dej själv enligt andra?
Vad är snyggast på dej enligt dej själv?


this is me!

PUSSpåer:*

Meddelanden
Postat av: lexxi foxxx

jag är nöjd med mina läppar och ögon!!

det är de ända jag är nöjd me mig själv...

2009-10-01 @ 19:19:18
Postat av: Markus Solberg

1. många tycker ja har fint ansikte... skumma dom..

2. jag e mest nöjd över.. mitt ansikte.. för de e de enda som blivit... snyggare med tiden :P jag såg väldigt.. omogen o " liten " ut förr.. :P

2009-10-01 @ 19:24:34
Postat av: ellen

ja är nöjd med mina ögon

andra tky om mitt hår och ögon o äver ben.

2009-10-01 @ 19:28:09
Postat av: näthlyy

Jag är väldigt nöjd med mina ögon, för det är inte många svenska som har bruna ögon, och jag vet flera stycken som har linser bara för att de tycker det är så fint - lucky me ;)



Sen mina bröst.. Mest för att jag fått så många komplimanger av killar.



Sen tycker jag att jag har rätt gulligt / charmigt leende och skratt, innan hatade jag det men jag börjar gilla det mer och mer.



Sen min personlighet, den älskar jag helt klart! Jag är inte sådär jobbigt tjatig, samtigt inte jobbigt tyst. Kan vara väldigt seriös men samtidigt släppa loss helt :)

2009-10-01 @ 20:24:25
Din Blogg http://wildisthewind.blogg.se/
Postat av: mathea

Hm.. det andra tycker är nog mina ben.

Men det tycker inte jag. För jag är så kort. Men har smala ben.

Fast jag tycker nog min hals och min näsa, för halsen är lång och näsan är rund. HAHAH!

KRam

2009-10-01 @ 21:19:44
Din Blogg http://metrobloggen.se/mathea
Postat av: Anonym

hur lång är du sweetie?

2009-10-03 @ 17:05:31
Postat av: Anonym

Det jag får mest komplimanger för är typ mina ögon, mage och ben

Det jag själv är mest nöjd med är mina ögon och mitt hår! Puss

2009-10-05 @ 15:02:43

Säg vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0