tihi

Nu har jag ätit, gott! Ska snart ut och ta min eftermaten-cigg! GÖTT GÖTT! Juste, kollade igenom inlägget från i morse (brukar inte kolla igenom vad fan jag sagt) och herregud! Fan vad flummig jag är, typ gör grimarser, pratar med konstig röst, byter dialekt och typ mummlar &  tappar balansen - haha nästan som jag är när jag är packad xD fast då är jag galen och inte värsta seg!

Tråkigt folk det är på msn förresten, varför? :o


Aja, pusspuss


Meddelanden
Postat av: ns

tråkigt på msn ? kanske för att du inte har mig ;) haha ^^ om du vill just take it :D



//ns

2009-10-07 @ 19:27:56
Postat av: J. Monroe

Det är bara för att jag var upptagen med annat.

Så kunde inte komma till datorn!



Har inte blockat dig eller så, lovar (a)

2009-10-07 @ 21:39:26

Säg vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0