sämsta updaten eeeeever. yes please

inte bloggat på hela dagen, typ rekord för mej på att vara sämst eller något! Ja, ni hatar väl mej nu för att jag sköer min blogg så otroligt dåligt! tro mej, det syns i statistiken! haha aja, jag är glad att någon läser överhuvudtaget - jag bloggar för att det är kul! inget annat!

igår bokade jag och jennie våra biljetter till husvkvarna - bara 14 dagar kvar! jag är så sjukt pepp, det kommer bli as party! Det blir bra resesällskap, det vill säga jennie, ännu mer bra umgänge när vi är framme för då blir det redlight-gänget för fulla skedar och så blir det en hel massa älskling! Så blir det liveband och bäst kommer ju säkerligen Redlight och Kid Galahad vara - as najs! och sen blir det party party och sen hem!

kom dit tycker jag allt! :)

___

idag har jag bara ätit massa massa massa mat och mackor och gött! åt precis middag som jag lagat och jag är, enligt min lillasyster, västa mästerkocken! Hon gillar allt jag lagar - sjukt bra! har jag suttit vid datorn och bara slöat samt kollat på dirty dancing så nu sitter en av låterna i skallen. Ja alltså låten som är i sista dancen! Jag älskar scenen och fan vad jag också vill kunna dansa - sådär alltså!


eftersom det inte går att bädda in denna videon så får ni trycka här för att se den, visst är den helt underbar!

Meddelanden
Postat av: näthlyy

ödet, jag och bobba snackade om att kolla dirty dancing idag!

2009-10-03 @ 20:28:43
Din Blogg http://wildisthewind.blogg.se/

Säg vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0