omfg

vet ni va? jag lyckades just göra en moonwalk - helt sjukt! Wiho! ska snart ut och röka men först en hiss och diss


# Rödhåriga
Sjukt fint, speciellt på hösten eftersom det passar in så bra i höstens färger - åh, jag vill också ha rött hår! Min mamma kommer slå ihjäl mej men jag vill!

# Stövlar MED klack!
otroligt snyggt, svarta höga skinnstövlar med en läcker klack! Ja tack!

snygga som fan, ännu snyggare i verkligheter - köp dom till mej!

# piercing i börstvårtan!
jag har funderat på det faktiskt och jag skulle nog vilja ha det! Känns som det är något för mina bröst eftersom de är små. Bröstpiercing passar fan bäst i små bröst! Borde jag skaffa? :o



# Uggs!
Så in i helvete fula! Jag fattar inttt folk går med sånna här frivilligt, det är ju för fan det mest fula jävla skiten du kan sätta på fötterna, vart är stilen i det hela? ser ut som luffarstövlar. euw, jag skulle aldrig sätta på mej ett par sådanna!


# stövlar utan klack
Fetingdissade i min blogg. Jag gillar det inte, det ska vara klack och stil. Stövlar utan klack ser ju för fan ut som ridstövlar? Och det är ju skit kul att se ut som om man precis kom från stallet när jag ska ut festa - not?

# Anna Anka
egentligen behövs väl ingen beskrivning, men fyfan vad jag HATAR denna kvinnan, hon är ju fullkomligt sjuk i skallen? citat utdrag ur artiken från aftonbladet som Anna Anka sagt: "Som hemmafru ska du ställa upp på alla sätt, du ska alltid var snygg och välklädd. Sexuellt är det kvinnans skyldighet att se till att mannen är tillfredsställd, gör hon inte det får hon skylla sig själv om han är otrogen." för att läsa hela artiklen tryck här!







 hope you liked it!

Meddelanden
Postat av: Julia

uggs ser fan ut som tofflor, fattar inte hur man kan tycka dt är snyggt att gå omkring med tofflor utomhus -_-

2009-10-04 @ 14:37:48
Din Blogg http://strandjulia.blogg.se/
Postat av: linaaa

uggs; folk brukar ju säga att dom har de för att de e skönt, men de juså jävla fult, folket kan lika gärna köpa sig ett par converse isåfall för de e snyggt och skönt! :D

2009-10-04 @ 16:13:27
Din Blogg http://rrep.blogg.se/

Säg vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0