morgon

yes, jag kom upp i tid idag ett stort WIIIIHOOOO för mej! Jag är dålig på att ta mej upp tidigt men kvart i sex hade jag lämnat sängen! duktigt duktigt!
nu ska jag snart gå till bussen, blir nog en tråkig väg för jag tror inte Pontis sitter på bussen och då har jag inget sällskap :C haha ensam på en fucking tråkig buss i typ .. 50 minuter, tråååkigt!

aja, dett får väl räcka som morgon update, ska ju ha möte med skolan idag - pust! Måste ta med mej smink till skolan för jag kommer säkert gråta! Och jag har jätte fina skor på mej idag!




Meddelanden
Postat av: Essa,

Nemen, finaste.

Varför skulle du gråta?

Förlåt om jag kanske inte har med det att göra,

men min nyfikenhet

och sympati gjorde det omöjligt att inte fråga <3

2009-10-06 @ 09:49:02
Postat av: Nea

kappan var.. sådär tycker jag ;o tycker det är snyggare när man har knappar hela vägen, men det är min åsikt! färgen var snygg though ;D

är inte de där skorna lite kalla att gå i nu btw? haha ;D

2009-10-07 @ 19:09:38
Postat av: Marcus

Gillar skorna! :)

Du ser ut att ha vackra fötter oxå. ;)

Varför inte göra ett videoblogg inlägg där man får se lite av dina snygga skor och vackra fötter? :D

En liten önskan av mig bara.

Kram och tack för en riktigt intressant blogg. <3

2009-10-10 @ 12:39:25

Säg vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0