min sexuella läggning

# jag vet faktikst inte om jag är hetrosexuell eller bisexuell. Jag har aldrig varit kär i en tjej driekt, men tjejer är ju överlag rätt heta. Eller nej, nu blev det fel. det finns vissa tjejer som är sjukt heta - andra är bara .. tjejer i mina ögon.

grejen är att jag verkar bli mer och mer osäker desto längre jag funderar, för tre år sedan hade jag utan tvekan sagt att jag var straight (hade inget emot homosexuella då eller så det är inte av ngn sådan anledning). För ett år sedan hade jag nog svarat att jag lätt kan strula med brudar men jag kan inte ha sex med någon. Nu vet jag inte vad jag ska säga, för nu kan jag på en helt annan nivå föreställa mej att vara tillsammans med en tjej även om det på något vis ändå inte varit samma sak som att vara tillsammans med en kille(?)

nu krånglar jag till det en jävla massa, eller hur?
men det är sjukt jobbigt att inte kunna svara på en så enkel fråga egentligen..

men hm, mitt svar tillsvidare är nog att - jag strular gärna på tjejer, tjejer är heta, men för att jag ska bli kär krävs det något jävligt speciellt!








Meddelanden
Postat av: Sid

Kanske är ryska fejklesbianer som krävs för att ditt sanna jag ska komma fram? ;P

2009-10-25 @ 18:20:56
Din Blogg http://twistedorigin.blogspot.com
Postat av: Sonny

Säger du att du kommer ut ur byrån... eller vad de heter?

2009-10-25 @ 20:16:03
Postat av: billiondollarbaby

Jag börjar mer och mer bli säker på det andra alternativet själv, men I feel you, det är en jävligt knepig känsla. Man vill ju inte gå ut med något som bara är "halvsant".



Men den där mörka av dem två alltså .. ;) haha

2009-10-25 @ 21:53:12
Din Blogg http://billiondollarbaby.blogg.se/
Postat av: Åsa, HUNDraelvan

Handlar det inte i första hand om Individen?

Sen kommer nog såna petitesser som "kön" på andra plats...



Först hitta sig själv - och sedan sin andra hälft.

2009-10-25 @ 22:45:22
Din Blogg http://egetbevag.se
Postat av: Anonym

Grejen är att det handlar inte om vad man KAN göra utan vad man känner. Enda sättet att veta säkert, som du skriver, är att bli kär. Men sen är ju inte sexuella läggningar så viktiga, jag menar, hur påverkar det ditt liv genom att inte vara hundra procent säker? Det kommer det som kommer typ. Man kan/behöver inte veta allting säkert och hela tiden. Vissa saker tar längre tid.

2009-10-26 @ 16:29:06
Din Blogg http://iibubbles.blogspot.com
Postat av: RE:

adda [email protected] messa 0767131414

2009-10-27 @ 16:42:47
Postat av: Anonym

coolt

2009-11-01 @ 19:27:00
Postat av: freja

känner precis samma angående det där, för liksom vissa tjejer kan man ju bli jävligt tänd på fast man behöver väl inte vara bi för det?



gossig blogg du har btw. :)

2009-11-02 @ 21:22:54
Din Blogg http://labyrinter.blogg.se/
Postat av: Qukii

jag har precis samma, fast jag har ett förhållande redan med en kille som jag är jävligt attraherad av xD Men du har rätt, tjejer är sjukt heta, vissa av dom.

2009-11-02 @ 21:33:37
Din Blogg http://benteschramm.blogg.se/

Säg vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0