mättmätt

Nu är jag äntligen hemma, åkte hem till Jennie efter skolan och färgade min BEDRÖVLIGA utväxt - ja det var verkligen på tiden! Så nu blir det inga linser för jag kom på att jag behövde pengarna till att fylla på mobilen och köpa hårfärg - det är lixxom nödvändigare!

Skolan gick bra idag, hade krismötet - utan tårar och det bli ingen APU för mej! Men ja, det känns helt okej, tycker sånt är så jävla meningslöst! Och förövrigt var skolan skittom idag, treorna är på praktik och ettorna är ju lediga på tisdagarna. Men ja, i alla fall. och idag fick jag låna Josh's skor på obestämd tid - UNDERBART! JAG ÄLSKAR DOM!!!!! :)

Nu har jag ättit klart min middag, vitlökskroketter i mitt hjärta! Och så ringde jag Love, men han var i studion och höll på - fan att man hittade en musiker. Hahaha men ja, vill prata med honom idag!

Föresten håller jag på att eventuellt flörta till mej en ny jacka av mamma, har hittat en rätt okej som jag inte ser sååååå tantig ut i, borde jag köpa den?

ja/nej?

puss


Meddelanden
Postat av: Linnéa och Jennifer

åh, en röd jacka.. Det är jag på jakt efter!

2009-10-06 @ 20:26:18
Din Blogg http://sweetnothing.blogg.se/
Postat av: Anonym

är är INTE tantig, den är fan hur snygg som helst AWESOME!! Köp den för FAN!

2009-10-07 @ 10:06:08
Postat av: Anonym

Dan är skit snygg!!

2009-10-07 @ 19:05:01
Postat av: Anonym

tycker den ser vanlig och trist ut

2009-10-08 @ 18:56:35
Postat av: Anonym

Neeeeej

2009-10-10 @ 19:22:27
Postat av: Anonym

Hej :)

Jag har nu igång en hel del tävlingar och det kommer in nya hela tin.

Kanske något som just du skull vinna eller något att ge bort till någon utav dina nära & kära.

Passar ju perfekt nu när det är snart jul också och det är dags att inhandla julklappar.



bla kan du vinna ett par valfria färgade linser :)



Var gärna med :)

http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du ej intresserad ber jag om ursäkt och då är det bara ta bort den hära kommentaren :)



Ha det bra//M

2009-11-04 @ 14:56:24

Säg vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0