marilyn monroe

yes sir. imorgon blir jag marilyn monroe, får se om det blir bra! Skulle ju suga pung om håret skiter sej eftersom jag inte kan locka det förän i morgonbitti haha! Sen stör jag mej på att hon har sin skönhetsfläck på andra sidan. Ja, alltså jag brukar ju alltid måla dit en fläck på mej men hon har sin på andra sida, får se hur jag gör! haha

nu ska jag in i duschen och ja, duscha och raka benen! haha sen måste jag sova. Alarmet står på typ 05.01 i morgonbitti!

visste ni att jag tycker det är jätte jobbigt och obehangligt att ställa alarm på heltal. kan inte ställa typ 05.00 utan måste vara en minut innen eller en minut efter. ganska irriterande - tvångstanke bara!



fan vad vacker alltså

Meddelanden
Postat av: Markus S

du e faktiskt inte den enda ^^ de roliga e också att ja vaknar fan inte om ja har den på exakt 6 eller ås. utan måste ha den på 5 i eller 5 över 6 för att vakna xD

2009-10-23 @ 07:04:44
Postat av: Sid

Haha, har också samma tvångstanke! Det går bara inte att ställa den på nåt heltal .__.



Och du blev hur fin som helst ju : D

2009-10-23 @ 09:45:33
Din Blogg http://twistedorigin.blogspot.com
Postat av: Åsa, HUNDraelvan

...alternativt så kan man inte stå ut med tanken på att ställa klockan på nåt ojämnt.



Vilka PROBLEM vi brottas med nuförtiden... ; )

2009-10-23 @ 17:01:19
Din Blogg http://egetbevag.se

Säg vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0